xj25qq13

西安某捞头闹我地三中人“小P孩”“可笑”“荒谬” 大家去群佢!

 

此捞头糸微博一直闹三中人,呢到系期中一篇,米以为你删左微博我地就见唔到,然后就乜事都冇。三中人唔糸话随便俾人闹的!

 

 

西安某捞头闹我地三中人“小P孩”“可笑”“荒谬” 大家去群佢! - 我系大番薯_2513 - 我要坚持去实现我尬梦!!- 关注我微博↓

 

 

 

 

 

大家认住佢,就就系呢个"北疯八月"糸微博到乱咁吠..   而且据观察,佢应该系个基佬..  冧唔到居然比基佬话我地可笑荒谬..  我家阵真系唔知应该有乜嘢心情..

 

西安某捞头闹我地三中人“小P孩”“可笑”“荒谬” 大家去群佢! - 我系大番薯_2513 - 我要坚持去实现我尬梦!!- 关注我微博↓

 

 

 

 

 

一下糸佢尬一d微博..    自己睇    ..     我不解释    ..     太变态了    ..

 

西安某捞头闹我地三中人“小P孩”“可笑”“荒谬” 大家去群佢! - 我系大番薯_2513 - 我要坚持去实现我尬梦!!- 关注我微博↓

 

 

 

西安某捞头闹我地三中人“小P孩”“可笑”“荒谬” 大家去群佢! - 我系大番薯_2513 - 我要坚持去实现我尬梦!!- 关注我微博↓

 

 

 

 

西安某捞头闹我地三中人“小P孩”“可笑”“荒谬” 大家去群佢! - 我系大番薯_2513 - 我要坚持去实现我尬梦!!- 关注我微博↓

 

 

 

 

西安某捞头闹我地三中人“小P孩”“可笑”“荒谬” 大家去群佢! - 我系大番薯_2513 - 我要坚持去实现我尬梦!!- 关注我微博↓

 

 

 

 

 

西安某捞头闹我地三中人“小P孩”“可笑”“荒谬” 大家去群佢! - 我系大番薯_2513 - 我要坚持去实现我尬梦!!- 关注我微博↓

 

 

 

 

 

 

佢微博到仲有更多的...更加恶心的---"断背"文化的表现  ..            依伽我地居然被如此一个变态佬咁样话!!试问边个三中人会唔愤怒!?

  

顶``  唔讲咁多,大家去佢微博踩佢啊!!!           我顶唔顺啦!!!

评论